Hello Hello Sayang Ku

Tuesday, November 25, 2014



Salam sejahtera buat semua yang hadir ke blog "Daily Cleaning Projek" dan kami ucapkan terima kasih atas kesudian menerjah dan mengintai blog kami.

Disini kami ingin memperkenalkan kepada tuan/puan tentang "Daily Cleaning Projek", dimana ianya adalah milik 100% bumiputera dan mula beroperasi dari laman sosial "Facebook - Mocsu DailyCleaning" dgn page di "DailyCleaningProject"..boleh layari di link ini. https://www.facebook.com/DailyCleaningProject


Masa operasi adalah seawal jam 8.30pagi hingga 6.30petang setiap Isnin hingga Ahad.


Harga kami adalah RM80.00/3jam  utk rumah tidak lebih dari 3bilik tidor dan 2 bilik mandi. Manakala RM120/3jam utk rumah tidak lebih dari 5bilik tidor dan 3bilik mandi. Sebarang pertambahan masa akan dikenakan bayaran RM30/jam.

Masa dan hari ingin membuat pembersihan adalah bergantung sepenuhnya kepada tuan/puan tetapi jika masa tersebut tidak ada kekosongan maka pihak kami akan memberi cadangan hari dan masa yg bersesuaian dgn kehendak tuan/puan. 

Pastikan tuan/puan menyediakan perkakas/alatan dan bahan cucian sebelum pekerja kami sampai ke lokasi tuan/puan utk menggelakkan sebarang perkara yg tidak dijangka akan berlaku dan akan menyebabkan masa banyak terbuang dan perubahan masa pencucian akan sedikit sebanyak boleh menganggu tugas kami dan pihak kami akan menggenakan bayaran tambahan jika perkara ini terjadi.

No comments:

Post a Comment